tisdag 8 juni 2010

Kök

Var på Ikea igår, vilket jag älskar (inte). Skulle få lite hjälp när det kommer till vårat kök som vi ska fixa till nu under semestern, är det tänkt iaf. Hade fixat och donat med Ikeas rumsplanerarprogram och tyckte det fungerade ganska bra och hade planerat det ganska bra (trodde jag iaf...). Vårat kök är konstigt planerat med diverse märkliga lösningar när det kommer till elurtag, ventilation, rör etc. Hursomhelst så kom det fram att jag tydligen inte planerat speciellt bra och får nu göra om hela skiten igen. Måste även kontakta rörmokare och elektriker för att dra om allt sådant. Det hela blev inte så mycket lättare när man snett bakom en på köksavdelningen har en curlingmorsa med ett barn som visade sig vara Satans avkomma, som då under hela vår vistelse där (ca. 2 timmar) S-K-R-I-K-E-R hela JÄVLA tiden! Ungjäveln hörs från två våningar upp alltså! Hade jag jobbat på Ikea så hade jag bett mamman att återkomma en annan dag utan sitt barn, för när ungen satte igång så blev det snabbt tomt på köksavdelningen, och det kan ju inte vara bra för affärerna tänker man.

Nog om det. Nu till en ny lägstanivå på politiska klavertramp, och återigen så är det Sverige"demokraterna" som står för detta: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7260623.ab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar