torsdag 21 maj 2009

Ledig

Är ledig från jobbet idag och det är riktigt skönt kan jag meddela. Semestern börjar om en dryg månad och jag önskar att den redan började nu. Var och såg Wolverine-filmen tillsammans med min flickvän igår och den var helt okej. Jag tyckte att den var lite kort, även fast att den var runt 1:50 lång. Filmen var bra iaf, lite ologiskt att få se Cyclops i den men ändå... Fick dock min harmoniska sinnesstämning innan filmen störd då man visade den där dubbade reklamfilmen för M&M's som utspelar sig på en flygplats, där även den där jävligt irriterande Jysk bäddlager-rösten hörs. När man hör hans röst på TV kan man i alla fall stänga av ljudet. Men det gick det ju inte här, och så fick man höra den i surround sound också. Inte så trevligt.

Har haft städdag idag. Vi använde "Cillit Bang" som rengöringsmedel. Märkligt nog så fick vi inte osynkade läpprörelser när vi pratade som man enligt deras reklamfilmer uppenbareligen får...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar