onsdag 8 augusti 2012

Jag blir gammal...

Snart kommer den: Den fruktade 30-årsdagen (AAAARRRGGGGHHHHH!!!!!)

Nej, men allvarligt talat, det känns inte så hemskt, nu blir man vuxen "på riktigt" liksom. Ska faktiskt bli skönt att inte vara 20-plussare längre, och på så sätt slippa alla förutfattade meningar samhället har om män i 20-årsåldern. Här är en liten lista på vad jag kan tänka mig i 30-årspresent:


Flygresa till och från New York till mig och Tove.
Playstation 3.
Ico; spel till Playstation 2.
Shadow of the Colossus; spel till Playstation 2.
Golvkruka med stor planta i.
The Walking Dead, säsong 2 på DVD.
Koss-hörlurar till min i-pod.
Pengar till införskaffande av kläder.

Kommer ni på något annat än det som står på listan är ni välkomna att införskaffa detta med, jag har inga större krav.

Det är även tänkt att det ska bli någon form av sammankomst för nära och kära hemma hos oss. Exakt när är inte bestämt, och det kommer inte heller bli någon röjarskiva, utan jag föredrar en lugn och trevlig tillställning med kaffe, tårta och lite skumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar