onsdag 29 juli 2009

Tillbaks till gruvan igen

Nu har man börjat jobba igen, det känns rätt okej, men jag hade gärna varit ledig en vecka till. Jobbveckan har hitills varit helt okej, allt har flutit på ganska smidigt. Blev 75 minuter sena från Linköping imorse på grund av att ett godståg hade kört på någon, vilket gjorde att vi fick i princip byta tåg direkt när vi kommit fram till Stockholm för att jobba på tåget tillbaka till Linköping. Lite stressigt var det allt. Kommer nu att vara ledig i två dar och det ska bli jätteskönt!

För övrig så tycker jag att haremsbyxor är den fånigaste och framför allt fulaste modeflugan på senaste tiden. Ungefär lika snyggt som buffalodojjor (minns ni dom?), nätbrynjor, truckerkepsar, högt skurna jeans och foppatofflor. Ser ju ut som om man skitit ner sig i sånna brallor...

Dagen "Jag har ingenting att göra på min semester"
Min kommentar: Ön öster om Mallorca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar