måndag 6 april 2009

Ta bort folk på fejjan

Igår tog jag bort en person från min kompislista på Facebook. Kändes rätt bra faktiskt med tanke på att hon var mitt ex som helt hux flux slutade att svara när jag ringde henne eller skickade sms. Efter ca. 6 år så lägger hon till mig på sin kompislista, utan att ens skicka något meddelande eller säga hej. Tänkte att jag skulle ge henne en månad ungefär för att se om det fanns något som hon ville säga, men icke. Då tog jag beslutet att ta bort henne, och det känns rätt bra faktiskt med tanke på hur länge som jag mådde piss efter hon sa upp kontakten med mig.

Älskar verkligen min tjej Tove som jag har nu, skulle inte vilja byta bort henne mot någonting i hela världen! Sådeså :)

Återigen: Sverige"demokraterna" ÄR ett rasistparti
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2699389.svd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar