måndag 23 mars 2009

Ännu en dag på jobbet

Sitter just nu i denna stund i Linköping och har 4 timmars rast innan jag ska åka tillbaka till Stockholm igen. Känns lite onödigt, inte så mycket effektiv tid precis. Slog i huvudet i ett skåp i pentryt i vagnen (på grund av dålig gång, som vanligt) och har nu en fin-fin liten bula på höger sida om mitt huvud. Ska om en liten stund träffa min farmor och luncha med henne. Tror att det skulle bli libanesiskt eller något sådant, trevligt kommer det bli i alla fall :)

Yngsta hunden rymde i går kväll, vilket då innebar att jag och min tjej fick ge oss ut i skogen och leta efter honom. Han kan vara en riktig odåga ibland. Jag undrar var han får allt ifrån?

Börjar känna att jag vill komma igång med mina Marvel-projekt igen, och vem vet, man kanske lägger upp lite av dom här inom en nära framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar